Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Vantaghji di u connector Pogo Pin

Connettore POGO PIN Parechje persone sò relativamente scunnisciuti cun questu, POGO PIN hè un tipu d'applicazione in i telefuni mobili è altri prudutti elettronici in u cunnessu di precisione, hè largamente utilizatu in l'equipaggiu semiconductor, ghjucà un rolu di cunnessione.Cum'è unu di i cumpunenti impurtanti di u connettore, u PIN POGO hè principalmente utilizatu per a trasmissione di l'electricità è a trasmissione di l'infurmazioni.Allora chì sò i vantaghji di u rendiment di u connettore POGO PIN, stu articulu vi dà una spiegazione dettagliata.

Pogo Pin

[Resistenza di cuntattu stabile]

Resistenza di cuntattu stabile.A maiò parte di i connettori POGO PIN sò usati in l'equipaggiu intelligenti è l'altri equipaghji terminali intelligenti, per quessa, hè necessariu di avè un signalu di corrente stabile è resistenza, per stabilizzà u funziunamentu di u dispusitivu.

[frequenza di travagliu prominente]

In termini di frequenza di travagliu è ore di travagliu, hè ancu eccezziunale.U connettore POGO PIN deve esse inseritu ripetutamente è unplugged à u travagliu, cusì a freccia di u so travagliu hè relativamente strettu, è a vita di serviziu di POGO PIN pò ghjunghje à circa 50000 volte.

[compact et précis]

U connettore Pogo Pin presenta una piccula dimensione, alta densità è pesu ligeru.Cù u sviluppu è u prugressu di a scienza è a tecnulugia, l'equipaggiu intelligente hè più compactu, a so funzione hè di più è più putente, l'apparenza hè ancu una varietà di, cusì i pruduttori di u connettore POGO PIN anu esigenze elevate per u voluminu è a precisione di u connettore POGO PIN.

[Facile à aghjurnà]

Facile à aghjurnà.Cù l'avanzati in a tecnulugia, i vechji cumpunenti ponu esse rimpiazzati cù cumpunenti novi è più cumpleti quandu sò equipati cù u connettore POGO PIN.

[Impermeabile, resistente à l'umidità]

Hè impermeabile è resistente à l'umidità.In u sviluppu di POGO PIN connector waterproof, funzione umidità-prova farà megliu.

Pogo Pin2

U sopra hè i vantaghji di u connettore POGO PIN, cù a popularità cuntinuu di più è più prudutti elettronichi, constantemente aghjurnati.I connettori Pogo PIN sò ancu migliurati constantemente per risponde à a crescente dumanda in u mercatu.


Tempu di Postu: Apr-17-2021