Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Connettore d'alta tensione per i veiculi d'energia nova

In u campu di l'industria di i veiculi d'energia nova,cunnessu d'alta tensionehè un cumpunente estremamente impurtante, chì hè statu appiicatu à tuttu u veiculu è e strutture di carica.I principali scenarii d'applicazione di i connettori d'alta tensione nantu à u veiculu sò: DC, caricatore PTC per riscaldamentu d'acqua, PTC per riscaldamentu d'aria, portu di carica DC, mutore di putenza, cablaggio d'alta tensione, interruttore di mantenimentu, inverter, batteria di putenza, alta tensione. scatula di tensione, aria condizionata elettrica, portu di carica AC, etc.High-Vultage-Connector

A causa di a diversità di i requisiti per l'interfacce di i veiculi elettrici, i requisiti più stretti sò presentati per u rendiment di i connettori.Tempi d'inserzione è rimozione elevati, capacità di trasportu attuale, resistenza à u calore è resistenza sismica sò i fatturi chjave per esse cunsideratu in u sviluppu di u produttu.Cù a crescente dumanda di putenza di l'unità di propulsione elettrica di i veiculi d'energia nova, i requisiti più alti è più alti sò presentati per a corrente di travagliu è a tensione di u connettore.A tensione di cunnessione tradiziunale hè di circa 14V, mentre chì a tensione di u connettore d'alta tensione di i veiculi elettrici righjunghji 400-600V.

In l'usu propiu di u prucessu, u surriscaldamentu o a brucia di u connettore, l'interferenza di u signale è altre situazioni sò spessu scontri, per scuntrà l'ambienti duru di u segellu di u connettore è a stabilità.L'imprese di cunnettori facenu qualchi articuli di teste per assicurà a sicurità di u connettore in usu.U prugettu include principalmente: 1, ispezione visuale, ispezione di dimensione, forza di mantene di cuntattu, scambiu, forza di crimping pull, fissazione di cable;2 Inserisci è tira fora forza, funziunamentu nurmale, curvatura;3, resistenza di cuntattu, resistenza d'insulazione, resistenza di tensione, aumentu di a temperatura, sopra currente;4, carica elettrica;5, vibrazione è impattu;6. Spray sali;7. Ambiente di simulazione;8, resistenza à u clima di cunchiglia;9, reattivu resistenza chimica;10. Scurda.

Connettore d'alta tensione di u veiculu di l'energia nova in a selezzione di materiali bisognu di utilizà novi materiali cù resistenza à alta temperatura, in più di i requisiti di sigillatura, schermatura è impermeabile sò ancu più altu ch'è u cunnessu tradiziunale di l'automobile, cusì u costu hè relativamente altu ch'è l'industria generale. cunnessu.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022