Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Prestazione di interruttori di buttone di metallo cù luce

Allora chì avemu bisognu di sapè nantu à u rendimentinterruttori di buttone di metallu?

Interruttore di buttone di metallo cù luce:

1. Interruttore di buttone di metallu cù luce in quale u rolu di a luce hè solu per indicazione, hè una funzione supplementaria in più di u rolu di u cambiamentu stessu.Dunque, cù o senza a luce è a funzione di u cambiamentu stessu ùn hà micca effettu.

2. I principali fatturi chì influenze di l'interruttore di u buttone di metallu cù a luce sò materiale shrapnel, materiale terminale, trattamentu superficiale di terminal shrapnel (silver plating, stagnatura, etc.).Inoltre, u disignu di e dimensioni impurtanti di i cumpunenti di l'interruttore hà ancu un grande impattu, cumpresa a vita di serviziu di l'interruttore, a maniglia di manipolazione, a stabilità di l'accensione è spenta, etc.

3, l'interruttore di chjave di metallo hè adupratu per cutà è cunnette u circuitu di cuntrollu di l'apparecchi di commutazione d'alta tensione.I cuntatti di l'interruttore di u buttone metallicu anu una corrente extra di 5A.Dunque, u circuitu cuntrullatu da l'interruttore di u buttone di operazione appartene à u picculu circuitu di corrente.

4, buttone metal switch voltage currenti da 1A-30A, vita in 10.000 volte à 50.000 volte.E esigenze speciali ponu esse cuncepite è prodotte secondu e esigenze di i clienti.

interruttore di buttone di metallu


Tempu di post: Aug-12-2022