Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

U connettore FPC rimpiazzà una parte di u connettore sottu l'aghjurnamentu ligeru di l'equipaggiu

Bordu di circuitu stampatu flessibile, u nome scientificu di u connettore FPC hè pupulare per parlà hè di utilizà materiale morbidu fattu di (materiale) pò esse plegatu, curvatu, i prudutti di u connettore FPC sò usati per cunnette à u circuitu stampatu (PCB) è u circuitu stampatu flexible (FPC). ), a realizazione di l'effettu di cunnessione meccanica è elettrica, hà flessibilità, plegamentu, i vantaghji di u pesu ligeru, u grossu sottile, dunque largamente utilizatu in l'elettronica di cunsumu è l'elettronica di l'automobile, etc.
FPC
connector FPC pò ghjunghje sin'à magre, è in ordine per riduce u spaziu occupant di u connector, è à circà miniaturization, connector trasmissioni signali high-frequenza, stu connector cuntene quattru parti, vale à dì core gomma, pezzo lingua, terminale, pezzu saldatura.Cù u sviluppu di i dispusitivi chjuchi è magre, certi dispusitivi sceglienu FPC per rimpiazzà i cablaggi tradiziunali, è certi connettori seranu rimpiazzati à u stessu tempu.

Vantaghji di FPC:

1.FPC circuit flexible pò torce, piegare, plegare, pò migliurà u spaziu usu è flessibilità di i prudutti, è scuntrà i bisogni di sviluppu di i prudutti ilittronica tendenu à miniaturization, alta densità.

2.FPC pò spustà è espansione liberamente in u spaziu tridimensionale per ottene l'integrazione di l'assemblea di cumpunenti è a cunnessione di filu, chì hè benefica per riduce u voluminu è u pesu di i prudutti elettronichi, riduce e prucedure di assemblea in una certa misura è rinfurzà a fiducia.

3. FPC pò sustiniri milioni di volte di curvatura dinamica, pò esse bè utilizatu in u sistema di cunnessione internu di u pruduttu, diventa una parte indispensabile di a funzione di u produttu.FPC pò realizà un picculu, ligeru è sottile in unu, pò furnisce un rendimentu elettricu eccellente, una trasmissione rapida di segnali elettrici, in modu chì i cumpunenti di u produttu funzionanu bè.

Cù u sviluppu di liggeru, miniaturizazione è plegamentu di l'equipaggiu di terminale d'oghje, u cunsumu di FPC internu in parechji dispositi elettronici hè in crescita per via di a cunsiderazione di liggeru.A natura flessibile di l'FPC riduce u numeru tutale di cunnessione necessarie, chì significa menu ghjunti di saldatura, connettori è crimps di cuntattu, rimpiazzandu certi cablaggi tradiziunali è cunnessi à un certu puntu.

vittura

Pigliate l'automobile cum'è un esempiu.Cù l'elettrificazione è l'intelligenza di l'automobile, FPC hè diventatu gradualmente u novu favuritu di l'industria di l'automobile.Da una banda, i cablaggi tradiziunali LVDS, cum'è u prucessu di cablaggio tradiziunale, sò cumplicati è u costu hè relativamente altu.Per d 'altra banda, per riduce u pesu di tuttu u veiculu, l'imprese di vitture sceglienu di rimpiazzà a maiò parte di i cablaggi cù FPC.

 

 

 

À u listessu tempu, in u spaziu più chjucu, l'FPC pò ancu rimpiazzà una parte di u connector, l'applicazioni di u connector pò esse ridutta.Tuttavia, i connettori anu sempre vantaghji insustituibili, è solu l'usu di FPC per cunnette hà ancu certi svantaghji.Per esempiu, s'ellu ùn ci hè micca un connector per cunnette, u metudu di saldatura serà utilizatu, è u costu di saldatura serà più altu ch'è quellu di l'usu di dui connettori.Siconda, perchè l'FPC hè cunnessu da a saldatura in u stadiu iniziale, hè assai inconveniente quandu u difettu deve esse riparatu in u stadiu più tardi.

Ancu s'è a sustituzione di cumpunenti cablati attraversu FPC pò eliminà u travagliu di cablaggio redundante, risparmià più spaziu è costu.Ma in pratica, FPC pò avè sinergii cù i connettori.Per esempiu, in u modulu di u telefuninu, u connector pò esse attaccatu à l'FPC per guidà più applicazioni di u connector.

In generale, à un altu livellu di integrazione, certi connettori seranu inevitabbilmente rimpiazzati, ma a dumanda generale di connettori hè sempre in crescita.In particulare in a tendenza di l'intelligenza, più è più moduli in l'equipaggiu, a dumanda di connettori serà più è più grande.À u listessu tempu, a tecnulugia di i connettori hè constantemente aghjurnata è iterata per adattà à i scenarii di l'applicazione in continua evoluzione.


Tempu di Postu: Apr-07-2021