Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

U principiu di funziunamentu di u microswitch

Micro switchhè un tipu di interruttore rapidu di attuazione di pressione, chjamatu ancu interruttore sensitivu, u so principiu di funziunamentu hè attraversu l'elementu di trasmissione di forza meccanica esterna (per pin, bottone, leva, rullo, ecc.) à u puntu, pruduce l'azzione istantanea, fate l'azzione à l'estremità di i canne chì movenu u cuntattu cù u cuntattu on o off rapidamente.

Quandu a forza nantu à l'elementu di trasmissione hè sguassata, a canna d'azzione produce una forza d'azzione inversa, è quandu u viaghju inversa di l'elementu di trasmissione righjunghji u puntu criticu di l'azzione di a canna, l'azzione inversa hè cumpletata istantaneamente.

A spaziatura di u cuntattu di u micro switch hè chjuca, a corsa di l'azzione hè corta, secondu a putenza di u picculu, rapidu on and off.A vitezza di u cuntattu in muvimentu ùn hà nunda di fà cù a vitezza di l'elementu di trasmissione.

U microinterruttore hè basatu annantu à u tippu di pin, chì pò esse derivatu da u tipu di buttone di corsa corta, u tipu di buttone di corsa larga, u tipu di u buttone extra di corsa, u tipu di u buttone di rulli, u tipu di rulli di canna, u tippu di rulli di leva, u tipu di bracciu cortu, u tipu di u bracciu longu. eccetera.

U micro switch hè utilizatu in l'equipaggiu elettronicu è altri equipaghji per u cuntrollu automaticu è a prutezzione di sicurità di u circuitu di commutazione frequente.

Micro switch hè divisu in grande, mediu è picculu, secondu à e diverse esigenze pò esse divisu in tippu waterproof (usatu in ambienti liquidu) è tipu ordinariu, switch culligatu à dui linii, per l 'apparecchi elettrici, machini è cusì à furnisce u cuntrollu putenza.micro switch-2


Tempu di Postu: Set-03-2022