Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Questa sezione descrive a presa di l'auriculare 3,5 mm

Avemu ancu una certa comprensione di uPresa per cuffie da 3,5 mmstruttura, hà 5.1 canali ogni audio hi-fi differente struttura disignu, cù una varietà di funzioni à sceglie, forma dispusitivu hà DIP è SMT.

U terminal di cuntattu adopta un disignu di struttura elastica per assicurà una vita di cuntattu bona è stabile.A temperatura di saldatura hè 260±5 ℃ 10S, a forza di inserimentu hè 3 ~ 20N, è a vita di serviziu hè 5000 volte.3.5 Socket di l'auriculare Per un filu fattu di un certu materiale, di solitu si dice chì a densità di corrente hè accettata, micca chì forza di corrente hè accettata.A causa di u differente spessore di filu, l'intensità di corrente accettabile ùn hè micca a stessa.

In u circuitu, u socket di l'auriculare 3.5mm hè generalmente rapprisintatu da "L" è un numeru.Per esempiu, L6 indica l'induttanza numerata 6. A bobina d'induttanza hè fatta avendu un filu insulatu intornu à un scheletru insulatu un certu numaru di volte.Dc pò passà per a bobina, a resistenza DC hè a resistenza di u filu stessu, a caduta di tensione hè assai chjuca.

U socket per cuffie da 3,5 mm hè principalmente utilizatu in DVD, lettore CD, telefuninu wireless, lettore MP3, cuncepimentu stereo di telefuninu mobile, macchina per l'apprendimentu, camera digitale è altri terminali d'infurmazione di voce digitale.

PJ-301-313-2

 


Tempu di post: 22-mar-2022