Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Chì sò e caratteristiche di u microswitch?

Caratteristiche dimicrointerruttore

micro switch

1. Ancu s'è l'specificazioni è i mudelli sò chjuchi, u flussu tutale di u cambiamentu di putenza hè grande

Nurmalmenti, quandu un circuitu ilittronica hè disattivatu, una fiamma, arcu di nome pienu, vi risultatu trà i cuntatti.A più grande u flussu elettricu tutale, u più prubabile di guidà à a luce di l'arcu, a lenta velocità di cambià u cuntattu, u più longu u ritardu di u tempu di l'arcu, chì hè u fattore chì porta à u deterioramentu di u cuntattu.U mecanismu rapidu di u micro switch pò cambià u cuntattu in un istante, cusì u ritardu di u tempu d'arcu hè cortu.Ancu l'specificazioni è i mudelli sò chjuchi, ponu utilizà u circuitu di putenza cù un flussu tutale assai grande.

2, machining di precisione

Ancu s'è u micro switch cuntinueghja à apre / chjude, u prucessu di operazione pò esse basalmente trasfurmà u cuntattu in a listessa pusizioni, cusì l'errore di rilevazione di a pusizione hè chjuca, pò esse usatu per dumandà un scopu di machinazione di precisione.Questu hè ancu u vantaghju unicu di microswitch cù mecanismu rapidu.

3. Indicatori di rendiment

Perchè u ritardu di u tempu di l'arcu hè cortu, u cuntattu hè menu dannatu, cusì l'indice di rendiment hè migliuratu.

4. Toccu è sonu

U mecanismu di muvimentu rapidu hà un toccu è un sonu inusual durante l'operazione, cusì u prucessu di u funziunamentu pò esse definitu secondu a sensazione di a manu è u software di u sistema auditivo.

Caratteristiche di microswitch chjuca, mediu è grande

1, tipu di sacchetta, liggeru, trasfurmazioni di precisione.

2, ponu aduprà viti pratichi tippu m3 mm.

3, in più di u terminal furmendu è cù a struttura di a distanza specificazione, cusì chì u filu di saldatura, flussu ùn pò invadiscia u switch putenza dintra.

4, nicissaria dinù u più dispunibbili piccula carica forza currenti di picculu tippu circuit supply supply (AU cable guaina puntu cuntattu).

5, terminal indipindenti, benefica per installà à u bordu di stampa è imballaggio.U corpu principale di l'interruttore di putenza hè separatu da a stampata è u pacchettu di 1,2 ~ 1,6 mm.

6, ancu bisognu di stampa è imballaggio di bordu di terminale d'angulu drittu è serie di produttu di terminal d'angolo di manca.

7. Cumpite cù instructions ROHS.

 


Tempu di post: Jul-05-2022