Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Cosa hè un connector?I connettori di aspirazione magnetichi appartenenu à i connettori?

Connector, cunnisciutu ancu cum'è connector, plug and socket in Cina.Di solitu significhemu cunnessi elettrici.Elementu elettromeccanicu chì trasmette currente o signali culligandu dui subsistemi cù duie superfici di cuntattu separabili.

U rolu di u connector hè assai sèmplice: in u circuitu hè bluccatu o isolatu trà u circuitu, custruì un ponte di cumunicazione, cusì chì u flussu di corrente, cusì chì u circuitu per ottene a funzione prevista.

A forma è a struttura di u connettore sò sempre cambiate, secondu l'ughjettu di l'applicazione, a frequenza, a putenza, l'ambiente di l'applicazione, etc., ci sò diversi tipi di connettori.Per esempiu, u cunnessu utilizatu per accende un campu di ballò ùn hè micca listessu chì u cunnessu utilizatu per accende un discu duru, o u cunnessu utilizatu per accende un cohete.In ogni casu, ùn importa micca u tipu di connettore, u currente deve esse un flussu continuu è affidabile.

Connettore di aspirazione magneticuhè un tipu di connettore non standard, chì hè basatu annantu à u cunnessu di pin di primavera per aghjunghje un dispositivu magnetu.

U principiu di u connettore di aspirazione magnetica hè di utilizà u principiu elasticu di l'agulla di primavera, per mezu di a forza di adsorption furnita da u magnete, l'estremità di l'agulla di primavera è l'estremità di a cunduzzione di aspirazione, in modu à ghjunghje à u scopu di carica è trasmette dati. .

I connettori di aspirazione magnetica sò classificati per apparenza: connettori di aspirazione magnetica circulari, connettori di aspirazione magnetica di striscia è connettori di aspirazione magnetica di forma speciale (specialmente persunalizati).

Magnetic-Connector-2


Tempu di Postu: Aug-25-2022