Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Chì tippu di tact switches ponu esse aduprati in i telefuni mobili è i dispositi di cumunicazione?

Uinterruttore touchappartene à a classa di l'interruttore elettronicu, è hè oghji largamente utilizatu in i telefuni mobili, e fotocamere digitali è altre industrie elettroniche cunnesse.L'internu s'appoghja nantu à minuscule shrapnel di metallu per apre è chjude, allora chì hè l'usu di un interruttore toccu in i telefoni mobili?tact switch

1. A dimensione di l'interruttore di u telefuninu mobile hè chjuca, è hè un interruttore di patch touch, chì pò esse saldatura di reflow.L'imballu intrecciatu, per migliurà a densità di l'assemblea di e parti nantu à u circuitu stampatu, pò esse installatu à alta densità in l'equipaggiu di telefuninu compactu.

2. Forza di u funziunamentu: 100g 130g 160g.I chjavi di silicone utilizati nantu à i telefuni mobili necessitanu sensazione di a manu, vita è forza per esse strette, ma questi trè punti sò Nemesis cumplementari.

3 esigenze di shrapnel sò alti, si senti croccante.A pressione frequente farà perdita di elasticità è fallimentu di shrapnel di metalli.Allora avà a maiò parte di i buttoni di l'apparecchi elettrici sò aduprendu gomma cunduttiva o shrapnel di metallu di pot switch direttamente per rimpiazzà, cum'è u teclatu di l'urdinatore, u telecomando è cusì.

4. Esigenze senza alogeni, certificazione di prutezzione ambientale roHS.Cù u prugressu di a sucietà, l'esseri umani anu esigenze più altu è più altu per a prutezzione di l'ambiente, trà i quali i bisogni di i prudutti senza alogeni sò ancu assai apprezzati.

5. Qualità materiale, alta vita.Light touch switch shell materiale, u mercatu generalmente sceglie u materiale di PC, resistenza à l'impattu, resistenza à alta temperatura, micca faciule di cambià e caratteristiche di u culore per u cuntrollu di l'interruttore elettricu hè assai impurtante.Touch switch davanti è daretu di a basa sò materiale PC.A vita di serviziu di l'industria di l'interruttore touch hè generalmente più di 100.000 volte.

6. Punti di cuntattu di e parti cunduttivi durante u cambiamentu.Attualmente, ci sò trè tippi principali di cuntatti, argentu - lega di nichel, argentu - lega di cadmiu è argentu puri.A lega d'argentu-nichel hè un materiale di cuntattu ideale, chì hà una bona conduttività è durezza è ùn hè micca faciule d'oxidà è di ruggine.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022