Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Cinque prublemi cumuni cù i tact switches

Tact switchhè un elementu di cambiamentu essenziale in a vita.Ci sò parechji tippi di specificazioni di switch è diverse funzioni.È u cambiamentu in l'usu di i ditaglii di u puntu di prublema hè ancu assai, u seguitu nantu à qualchì cambiamentu di tact ùn pò micca ignurà i cinque prublemi cumuni.tact switch.

Prublemu unu:
Prima di installà interruttori tattili, per piacè cunfirmà se e specificazioni rispondenu à i requisiti.Di solitu, ogni tipu di switch cù diverse specificazioni hà metudi di saldatura è metudi di pin, cum'è pin DIP è SMT.

Prublemu dui:
Quandu aduprate u buttone di tact switch, a forza di u funziunamentu ùn deve esse troppu grande, chì pò purtà à a deformazione di a molla di u pannellu internu, risultatu in una mala azione di induzione.In particulare, una carica eccessiva pò causà altri difetti nascosti.

Prublemu trè:
L'impermeabilità convenzionale di l'interruttore tattile hè IP6, ma ùn hè micca garantitu per esse 100% impermeabile, cusì evite u cuntattu cù l'acqua è u gasu, o mani bagnate quandu pressu l'interruttore, hè faciule per guidà à u cortu circuitu è ​​altri accidenti, se seriu, ci sarà qualchi accidenti di scossa elettrica periculosa.

Prublemu quattru:
U cappucciu di u cambiamentu generale hè fissatu da i quattru punti di riveting sopra à a basa, i quattru punti di riveting appariscenu sciolti o dopu a shrinkage d'alta temperatura, tramindui chì pruvucarà a caduta di u capu di chjave di l'interruttore di tact.Per quessa, in generale, in a selezzione di switches, switches deve esse a basa di materiale resistente à alta temperatura, è u puntu di riveting di stallazione di switch à esse fissu, in modu di risolve u prublema di switch cover off.

Prublemu cinque:
In l'usu abituale di tact switch, ci sò spessu certi cundizioni cum'è nisuna reazione quandu u buttone di cambiamentu hè pressatu.U mutivu generale hè chì ci hè troppu accumulazione di polvera è detriti in l'interruttore, per quessa chì affetta a cunduzzione trà e linee, chì pruvucarà u fenomenu di nisuna reazione di sti chjavi switch.Dunque, l'interruttore deve esse pulitu internamente nantu à una basa regulare per assicurà chì l'interruttore pò operare in modu sicuru.

In fatti, ci sò sempre assai prublemi in u funziunamentu di tact switch.In generale, finu à chì padrone a cunniscenza di basa nantu à i switches, pudete evità è riduce u fallimentu di certi switches nascosti.


Tempu di post: 14-aug-2021