Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Interruttore à buttone in metallo Definizione di classe IP impermeable

IP hè u codice internaziunale utilizatu per identificà u livellu di prutezzione Livellu IP hè custituitu di dui numeri, u primu numeru rapprisenta u polu;U sicondu numeru hè impermeabile, u più grande u numeru, u megliu u livellu di prutezzione.

Livellu di polvera
numeru Gradu di prutezzione
0 Nisuna prutezzione speciale
1 Impedisce l'intrusione di l'uggetti più grande di 50 mm, è impedisce chì u corpu umanu toccu accidentalmente e parti internu di a lampada.
2 Impedisce l'intrusione di l'uggetti più grande di 12 mm, è impediscenu chì i dite toccu e parti internu di a lampada.
3 Impedisce l'intrusione di oggetti più grande di 2,5 mm, è impedisce l'intrusione di arnesi, fili o oggetti più grande di 2,5 mm di diametru.
4 Impedisce l'invasione di oggetti più grande di 1,0 mm, è impedisce l'invasione di mosquitoes, insetti o oggetti più grande di 1,0 di diametru.
5 Dustproof, ùn pò micca impedisce cumplettamente l'invasione di polvera, ma a quantità di invasione di polvera ùn affetterà micca u funziunamentu normale di l'elettricu.
6 A prova di polvera, impedisce completamente l'invasione di polvera.

 

Livellu impermeable
numeru Gradu di prutezzione
0 Nisuna prutezzione speciale
1 Impedisce l'invasione di l'acqua di goccia, è impedisce l'acqua di goccia di cascata verticalmente.
2 Quandu a lampada hè inclinata à 15 gradi, pò ancu impedisce a goccia d'acqua.
3 Impedisce l'intrusione di l'acqua di jet, l'acqua di piova, o l'acqua in a direzzione di l'Angle verticale menu di 50 gradi.
4 Impedisce l'intrusione di l'acqua splashing, è impedisce l'intrusione di l'acqua splashing da tutte e direzzione.
5 Impedisce l'intrusione di l'acqua di grandi onde, prevene l'intrusione di l'acqua di grandi onde o spruzzate rapidamente.
6 Impedisce l'intrusione di l'acqua da grandi onde.U funziunamentu nurmale di a lampa pò esse assicurata quandu a lampada intruduce in l'acqua per un certu tempu o sottu a cundizione di pressione d'acqua.
7 Impedisce l'invasione di l'acqua di l'invasione di l'acqua, a lampada ùn hà micca limitu di tempu in l'acqua sommersa in certi cundizioni di pressione di l'acqua, è pò assicurà u funziunamentu normale di a lampada.
8 Impedisce l'effetti di l'affonda.

Tempu di pubblicazione: 02-02-2021