Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Specificazione per a stallazione di terminali in scatuli di strumenti

fawfa

 

Cù u sviluppu di a putenza elettronica, a gamma di usu di terminal hè in crescita annu per annu, è ci sò più è più tipi di fila di terminal in u dashboard di l'instrumentu, l'armadiu è u terminal.Per assicurà a sicurità di l'electricità, a fila di terminal hè largamente usata è deve esse più attente à e specificazioni di a stallazione.Specificazioni di l'installazione:
A terminale deve esse stallata fermamente.Se u terminal board hè in u fondu di u pannellu di strumenti, l'armadiu è a scatula, l'altezza da a superficia di a basa ùn deve esse menu di 250 mm.Se u terminal board hè nantu à a cima o à u latu, a distanza da u bordu di u discu, u cabinet è a scatula ùn deve esse menu di 100 mm.Se parechje terminali sò stallati fiancu à fiancu, a distanza trà elli ùn deve esse menu di 200 mm.
E linee à e duie estremità di u pannellu di strumenti, l'armadiu è i terminali di scatula sò marcati secondu i disegni di cuncepimentu.L'etichetta deve esse curretta, scritta chjaramente è micca sbiadita.
U circuitu in u dashboard, l'armadiu è a scatula ùn deve esse micca cunnessu, è a so capa protettiva d'insulazione ùn deve esse danatu.
A linea in u dashboard, l'armadiu è a scatula deve esse disposta in u lavamanu, è pò ancu esse disposta in a piccula scatula di cablaggio.Quandu si mette u filu apertu, l'arnesi di u filu di u cable deve esse fissatu da a cinta fatta di materiale insulating, è a distanza di a cinta deve esse 100 ~ 200 mm..1
I fili di core insulati in gomma è i fili di schermatura chì striscianu a guaina esterna deve esse furnitu cù una guaina isolante.
I cavi è i fili chì entranu in u dashboard, l'armarii è i scatuli da l'esternu sò distribuiti dopu a so ispezione on-on è l'ispezione di resistenza d'insulazione sò passate.
U filu di u core di ricambio deve esse cunnessu à u terminal di spare o riservatu à a lunghezza massima pussibule è deve esse marcatu cù u numeru di linea di ricambio cum'è necessariu da u documentu di disignu.
Quandu si cunnetta cù terminale, strumentu, equipamentu elettricu, etc., ci deve esse un margine.
U filatu di l'instrumentu deve esse conformatu à i seguenti requisiti: u filatu deve esse calibratu prima di u filatu, è a fine di u filu deve esse marcatu;u core ùn deve esse danatu quandu si spoglia a capa d'insulazione;a cunnessione trà u cable è u terminal deve esse uniforme è ferma, è a cunduzzione elettrica deve esse bona;a fine di u core di filu multi-strand deve esse cunnessu cù u connector, è a cunnessione trà u filu è u connector deve esse pressatu.
I terminali di strumenti di solitu anu terminali integrati, terminali plug-in, alcuni terminali di primavera è terminali di saldatura diretta, a nostra cumpagnia hà parechji anni di sperienza in a produzzione è u sviluppu di terminali di circuitu cù una bona reputazione, benvenuti i clienti à l'inchiesta!


Tempu di Postu: 22-Mar-2021