Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

I vantaghji di i connettori magnetichi Pogopin in i prudutti elettronichi

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia in l'ultimi anni, assai prudutti elettronichi ùn anu più scontru cù u plug and plug manual ordinariu.L'apparizione di u connettore magneticu impermeable Pogopin hè favuritu da e grandi imprese.Comparatu cù u tradiziunaleConnettore Pogo PIN, hà e caratteristiche di l'adsorption automatica è ponu megliu dock u sediu maschile è femminile.In l'usu di ogni ghjornu, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di l'inserzione ceca.

Credu chì parechje persone anu sperimentatu in guidà o vulete carica una sola manu ùn hè micca cunvenutu, u connector magneticu impermeable Pogopin per risolve un grande prublema, u modu di adsorption automaticu in modu chì a linea di cunnessione in l'interfaccia delicatamente toccu pò esse carica di docking. mentri u disignu unicu in u currenti pò ancu esse stabile grande trasmissione di corrente.

À u listessu tempu cum'è i prudutti ilittronica ùn pò scappari un acqua interfaccia prodottu cumparisce prublemu di cortu circuit, cù a dumanda cuntinuu emergenti di caratteristiche di u produttu, un bonu pruduttu pò esse bella in l'apparenza è l'applicazione di l'interfaccia Pogopin connettore magneticu impermeabile hè diventatu ancu a vendita mainstream. puntu di sviluppu.

Yueqing Weinuoer Electronic Technology Co., Ltd fucalizza nantu à u cuncepimentu è u sviluppu di u cunnessu, un eccellente squadra di R & D, un strettu prucessu di fabricazione.Sò benvenuti à cunsultà.

pogopin

 


Tempu di post: 18-aug-2022