Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Questu hè un modu megliu per utilizà u terminal

固定式大电流接线端子Un terminal hè un tipu di cunnessu per facilità a cunnessione di cunduttori.Hè generalmente cumpostu di parti insulanti, parti conduttive, pedi di saldatura è altre parti, è ancu shrapnel per terminal di tippu di primavera.U terminal hè un disignu di prucessu.Hè ricumandemu di cunsiderà aduprà in e seguenti situazioni:

方块动态1, a parte di u filu per via di l'ajustamentu, u mantenimentu è altri fattori, deve spessu sguassà u filu.Per esempiu, dui fili, à volte deve esse cunnessi, à volte deve esse disconnected, allura vi ponu aduprà terminals à ligà cun elli, è pò esse disconnected in ogni mumentu, in ogni locu, senza a necessità di saldari inseme o coiled inseme, assai tempu è sforzu .

方块动态2. Una scatula di l'equipaggiu elettricu o un circuitu di circuitu, in tuttu, deve esse cunnessu elettricamente cù altri circuiti di alimentazione esterna.Quandu u terminal PCB hè utilizatu nantu à u circuit board, u cunduttore pò esse facilmente rilevatu in u casu di difetti cumuni di u circuitu, è ùn serà micca longu è laboriosu per disassemble u cunduttore da u circuit board.

方块动态3, u listessu puntu di uguali potenziale deve esse cunnessu cù un gran numaru di fili.I dui lati di i terminals sò buchi ponu esse inseriti in u filu, ci sò viti per strincà o allentà, è l'usu apprupriatu di assai interconnessioni filu, in l'industria di l'energia, ci sarà una fila di terminal spiciali, box terminal, cupertu cù terminals, sola strata, dui strati, currenti, tensione di travagliu, generale, pò esse ruttu.

方块动态4, u diametru di u cable hè assai grande, è ùn hè micca cunvenutu per cunnette cù u terminal à viti.I terminali plug-in è pull-out ponu esse cunnessi à un grande diametru di cable per mezu di cablaggio di cornice di filu, è ponu prutezzione di u filu da danni faciuli.

方块动态5, u currente hè assai grande, deve aumentà a zona di cuntattu di cunnessione elettrica.A serie TB di terminali di alta corrente ponu risponde à i bisogni di cunnessione di alta corrente.

方块动态6. Multiple strands di filu deve esse culligatu à u listessu terminal.Perchè u listessu terminal hà parechje jacks, cunnessu filatu convenientu.

Hè passatu quasi centu anni da l'invenzione di u terminal di cunnessione.Da u terminal cumminatu iniziale, à a varietà attuale di plug and plug, tipu di saldatura diretta, tippu di recinzione, tippu di primavera è ancu terminale nudu, un sistema di tecnulugia di interfaccia elettrica sonu hè statu furmatu in l'industria di i connettori.U so scopu d'usu hè ancu allargatu à a ferrovia urbana, l'illuminazione di sicurezza intelligente, u cuntrollu di l'ingegneria di l'energia elettrica di l'elevatore, l'equipaggiu medicale è l'altri industrii, una varietà di cundizioni.Hè lentamente guadagnatu a fiducia di un gran numaru di cunsumatori per via di a so installazione faciule è rapida di terminali è proprietà elettriche liscia.


Tempu di Postu: Apr-08-2021