Telefuninu
+86 13736381117
E-mail
info@wellnowus.com

Chì sò i tipi di tact switches?

Ci sò parechji tipi di luceinterruttore touchclassificazione, cù picculu aspettu, ultra-thin, picculu forza (minimu pò ghjunghje sin'à più di deci GF) è caratteristiche luce.Ci hè un tipu standard, un tipu sigillatu, un tipu SMD, un tipu impermeable, un tipu di plug drittu, un tipu di plug laterale horizontale è cusì.Cuntattu plattatu cù argentu è oru.I formi principali di a stallazione sò a saldatura d'inserzione, u tipu di pin d'inserzione, a superficia di a muntagna è cusì.Dimensioni: 2 × 3, 4,5 × 4,5 mm, 5 × 5, 6 × 3,5 mm, 6 × 6 mm, 6,2 × 6,2 mm, 8 × 8 mm, 10 × 10 mm, 12 × 12 mm, etc. Vantaghji sò adattati per a superficia d'alta densità. muntagna, certi pò esse puliti dopu à a saldatura, u tipu di sigillatura pò esse dustproof, u più adattatu per a selezzione di l'ambiente duru, u disignu di circuitu simplice.A vita di u produttu varieghja da 100.000 à 1.000.000 volte.

tact switch

Interruttore toccu megliu in a pruduzzione, u pannellu frontale è u spinu di a basa sò FATTI di materiale di PC, è u cambiamentu generale aduprà materiale di nylon neru per rimpiazzà u materiale di PC nantu à a basa, perchè u costu pò esse ridutta assai.Toccate u cuntattu di u switch è u puntu di cuntattu di a parte conduttiva durante u prucessu di cambiamentu.U puntu di cuntattu unu dipende da a dimensione, dui dipende da u materiale.Attualmente, ci sò trè tippi principali di cuntatti, argentu - lega di nichel, argentu - lega di cadmiu è argentu puri.

A lega d'argentu-nichel di l'interruttore di u toccu di luce hè u materiale di cuntattu ideale per u mumentu, chì hà una bona conduttività è durezza è ùn hè micca faciule d'oxidà è di ruggine.I cuntatti di lega d'argentu-cadmiu sò ancu megliu in altri aspetti, ma u cadmiu hè un metallu pisanti, da una banda, dannusu à u corpu umanu, a cumunicazione digitale, per l'altra banda, è a fusione di l'argentu ùn hè micca ideale, formarà cadmium metal. particeddi nantu à a superficia di u cuntattu, ponu caccià l'arcu quandu conduce.L'argentu puru cum'è un cuntattu ùn hè micca veramente adattatu, a conduttività hè veramente bona, ma a struttura di l'argentu puru hè suave, ma ancu faciule d'oxidà.Texture suave, cambia più deformazione di u cuntattu;Rust ossidativu, a conductività serà assai peggiu, a ruggine hè ancu faciule di calore, hè faciule per brusgià u cuntattu.

L'interruttore toccu hè largamente utilizatu è ùn hà micca un picculu effettu.Light touch switch parti di piccula dimensione è pesu ligeru, ùn deve micca sottovalutà u so valore d'usu, vicinu à l'usu di a vita, cum'è: i prudutti audio è video, i prudutti digitale, u telecomando, i prudutti di cumunicazione, l'apparecchi domestici, i prudutti di sicurezza, i ghjoculi, l'urdinatore. i prudutti, l'equipaggiu di fitness, l'equipaggiu medicale è cusì.Una bona qualità di l'interruttore di u toccu di luce, pò migliurà l'efficienza di u travagliu è l'apprendimentu, ma ancu rende i nostri apparecchi domestici più convenienti à l'usu, ma determina ancu a vita di serviziu di l'apparecchi elettrici, per evità assai prublemi di commutazione frequenti è deve sceglie. per rimpiazzà a situazione elettrica.Dunque, l'scelta di l'interruttore di u toccu luminosu hè ancu assai impurtante.


Postu tempu: Apr-09-2022